Branżowy portal stolarki

Branżowy portal stolarki
architektura-budownictwo-gospodarka

Fimtec

OKNOPLAST dalej gra z INTEREM MEDIOLAN

2013-05-12 | Autor: GEC

OKNOPLAST, czołowy producent stolarki PVC w Europie, przedłużył  umowę sponsporingową z Interem Mediolan. Uroczyste podpisanie kontraktu odbyło się 8 maja w Skyboxie firmy na Stadionie San-Siro. Firma będzie Top Sponsorem Interu przez kolejne dwa lata, czyli do końca sezonu 2014/2015.
Kontrakt sygnowali prezes zarządu OKNOPLAST – Mikołaj Placek i dyrektor zarządzający Interu Mediolan – Marco Fassone. Firma Oknoplast rozpoczęła współpracę z klubem Inter Mediolan w styczniu 2012 roku. Przedłużenie umowy to wynik konsekwentnie realizowanej strategii marketingowej firmy. Podjęcie współpracy z tak znanym klubem, jakim jest Inter Mediolan było bardzo dobrą decyzją. Dzięki niej zwiększyliśmy rozpoznawalność marki we Włoszech jak również w całej Europie. Dostrzegamy także wzrost zainteresowania produktami firmy wśród klientów ostatecznych – mówi Mikołaj Placek, Prezes Zarządu. Polska nadal pozostaje dla nas najważniejszym rynkiem, ale planujemy dalszy dynamiczny rozwój poza granicami kraju. Zamierzamy jeszcze umocnić naszą pozycję w Europie, dlatego zdecydowaliśmy się na przedłużenie współpracy z Interem Mediolan – dodaje.

Umowa obejmuje umieszczenie logotypu firmy na stadionie podczas meczy – na bandach video i ekranach, na totemach w strefie VIP oraz w Centrum Sportowym im. Angelo Morattiego w Appiano Gentile. Reklama firmy pojawia się również na stronie internetowej klubu. W ramach współpracy Oknoplast ma prawo posługiwać się logotypem „Top Sponsor Interu Mediolan” oraz zdjęciami piłkarzy w swoich materiałach reklamowych.
Do elitarnego grona Top Sponsorów Interu Mediolan przyjmowane są jedynie firmy o silnej pozycji rynkowej i odpowiednim wizerunku. Firma od lat prowadząc działalność  i odnosząc sukcesy biznesowe w całej Europie idealnie wpisał się w ten model biznesowy. Firma od lat konsekwentnie buduje swoją markę na kontynencie. Dostarczając produkty wysokiej jakości i zapewniając profesjonalną obsługę zmieniamy także pośrednio wizerunek całego kraju. Dzięki temu Polska zaczyna być postrzegana jako kraj nowoczesny, gdzie prowadzi się działalność zgodnie  z najwyższymi standardami biznesowymi – mówi Mikołaj Placek.
P.S. Przedsiębiorstwo prowadzi działalność na 10-ciu europejskich rynkach: Austrii, Czech, Francji, Niemiec, Polski, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Włoch i Węgier. Sieć sprzedaży OKNOPLAST to 1520 salonów. Główna siedziba i fabryka firmy mieszczą się w Ochmanowie pod Krakowem. Aby sprostać dynamicznie rosnącemu zainteresowaniu ofertą produktową, przedsiębiorstwo zwiększyło swoje moce produkcyjne do 1,2 mln okien rocznie.

Przeczytaj także

Mały sprzęt wielkich...

Montaż szkła – przyssawki do szyb. Duże przeszklenia od kilku lat wiodą prym wśród trendów w...

Więcej

Nowość, najcieplejsz...

Nowość, najcieplejsza brama segmentowa na rynku !!! Grupa PETECKI wprowadza na rynek nową bramę segmentową. PETECKI...

Więcej

Partnerzy infookno.pl

Facebook