Branżowy portal stolarki

Branżowy portal stolarki
architektura-budownictwo-gospodarka

Wiśniowski

Porta miała swoje targi

2013-03-08 | Autor: Porta

Pierwsze Targi Porta 2013 – Spektakularne wydarzenie w branży.
Firma Porta w niekonwencjonalny i niespotykany dotąd w branży sposób, zaprezentowała szereg nowości organizując wewnętrzne Targi Porta 2013. Poza nowymi produktami, które można było podziwiać w specjalnie zbudowanym na tę okazję SHOWROOM-ie, odwiedzający targi mogli jako pierwsi zapoznać się z odświeżonym logo firmy i trzema nowymi katalogami. Popularność targów, przerosła oczekiwania organizatorów. 
Przez trzy dni główną siedzibę Porta KMI Poland odwiedziło ponad 1300 osób. Targi Porta 2013 zorganizowane zostały po raz pierwszy. W dniach od 27 lutego do 1 marca ponad 1300 dealerów i przedstawicieli Autoryzowanych Punktów Sprzedaży miało niepowtarzalną okazję do odwiedzenia głównej siedziby producenta Porta Drzwi zlokalizowanej w Bolszewie k. Gdańska. Wszystko zaczęło się od pomysłu dni otwartych. Ostatecznie zarząd firmy zadecydował o zorganizowaniu targów wewnętrznych, których celem było zaprezentowanie nowości produktowych oraz wyjście naprzeciw oczekiwaniom partnerów biznesowych.
Uznaliśmy, że targi wewnętrzne będą dobrą okazją do zakomunikowania naszym partnerom biznesowym zmian jakie nastąpiły w firmie. Wszystko, co dzieje się w tej chwili, związane jest z nową strategią producenta. Nie tylko obniżamy ceny, ale wprowadzamy też nową jakość organizacji. Wszystko to jest odpowiedzią na oczekiwania Klientów – mówi Artur Pęksyk, Porta KMI Poland.
Targi podzielone zostały na 4 strefy: Strefa 1: Showroom, Strefa 2: Kontrakt, Strefa 3: Produkcja, Strefa 4: POS. Największym zainteresowaniem zwiedzających cieszył się stworzony specjalnie na tę okazję

Showroom.


Przez dwa miesiące pracownicy w pocie czoła zmieniali zwykłą salę ekspozycyjną w strefę niezwykłej, nowoczesnej ekspozycji produktów dostępnych w ofercie Porta Drzwi. Autorką projektu jest Malwina
Sarnowska, projektant Porta KMI Poland. Nowości i hity sprzedażowe producenta zaprezentowane zostały na specjalnie skonstruowanej scenie oraz w szeregu szuflad, które okazały się wygodnym i efektownym sposobem prezentacji kolekcji. Nowoczesne podejście do prezentacji produktu okazało się hitem Targów i zebrało mnóstwo komplementów od zwiedzających. Tak zaprojektowana sala konferencyjna z przyjazną ekspozycją w tle, będzie doskonałym wnętrzem sprzyjającym rozmowom biznesowym.

Wśród nowości zaprezentowanych podczas targów zainteresowanie wzbudziły drzwi z serii Porta GRANDE z lustrem, przeznaczone głównie do małych pomieszczeń oraz seria drzwi Porta VECTOR -designerska kolekcja skrzydeł z nowoczesnym frezowaniem wykonanym ostrzem diamentowym. Odpowiedzią na najnowsze trendy w stolarce jest natomiast kolekcja Porta PASKY, która łączy drewniane elementy z modną bielą.
Wśród nowości zaprezentowanych w Showroom-ie pojawiły się również ergonomiczne drzwi zewnętrzne. Kolekcja Eco, z najlepszym wskaźnikiem przenikalności ciepła dostępnym na polskim rynku (poniżej 0,7 W/m2K), pojawi się w sprzedaży w kwietniu b.r.
Poza strefą Showroom zwiedzający mogli również podziwiać ekspozycję realizacji kontaktowych, gdzie prezentowano nowoczesne rozwiązania stosowane w inwestycjach. Partnerzy biznesowi Porty mogli również zwiedzić fabrykę i z bliska przyjrzeć się produkcji skrzydeł.
Zaprezentowana podczas imprezy najnowsza seria produktów została szczegółowo przedstawiona w aż trzech nowych katalogach: Katalog Trendy 2013/2014, Katalog Porta Drzwi 1/2013 oraz Katalog Inwestycyjny 2013. Przejrzysta i nowoczesna forma Katalogu Trendy w przyjazny sposób prezentuje najnowsze kolekcję PORTA Drzwi, które idealnie uzupełniają modnie urządzone wnętrza.
Oprócz nowych produktów i katalogów, na targach zadebiutowało również odświeżone logo producenta.
Chcielibyśmy, aby nasz nowy logotyp odzwierciedlał kluczowe wartości firmy: solidność i niezawodność naszych nowoczesnych rozwiązań. Logo swoim kształtem nawiązuje do stempla kojarzonego z gwarancją jakości, która jest naszym priorytetem. Cieszy nas fakt, że nowe logo zostało bardzo dobrze przyjęte zarówno przez gości targów, jak i naszych pracowników – mówi Artur Pęksyk, Porta KMI Poland.

Przeczytaj także

Nowość, najcieplejsz...

Nowość, najcieplejsza brama segmentowa na rynku !!! Grupa PETECKI wprowadza na rynek nową bramę segmentową. PETECKI...

Więcej

Mały sprzęt wielkich...

Montaż szkła – przyssawki do szyb. Duże przeszklenia od kilku lat wiodą prym wśród trendów w...

Więcej

Partnerzy infookno.pl

Facebook